DPD Czech Republic

Interaktivní školení, které přepsalo
rekordy zákaznické spokojenosti

1. místo Sabre Awards 2024
1. místo Lemur 2023
1. místo Fénix content marketing 2023

Experimentální formát,
který nikdo předtím nezkusil. Reálné výsledky, které nikdo nečekal.

Proměnili jsme školení v interaktivní příběh plný kurýrského slangu, chlapáckého humoru a nečekaných situací. O jeho průběhu jsme nechali rozhodovat účastníky školení. Pro ještě imerzivnější zážitek je video natočeno pohledem první osoby. Překvapivě úspěšný experiment se následně transformoval v mezinárodní vzdělávací platformu s pozitivními výsledky na 5 trzích Evropy.

REC

Kreativní řešení,
jehož výsledky předčily očekávání

92,4 %
Rekordní nárůst
zákaznické spokojenosti
+81,46 %
Rekordní hodnota
NPS
5 států
Mezinárodní dosah
v CEE regionu
Výsledky zákaznického průzkumu vychází z odpovědí 345 000 respondentů.
Jestli je na Realness v něčem spolehnutí, pak jsou to jejich originální nápady a nadstandardní výsledky.

Vít Řezníček | Marketing Manager | DPD Czech Republic

Naše strategie?
Proměnit školení v interaktivní zábavu

Aproximace
Použít jazyk a humor, který je kurýrům blízký.
Narativizace
Vystavět příběh na situacích, které kurýři sami zažívají.
Gamifikace
Aktivně zapojit publikum do vývoje příběhu.

Co udělat se zásilkou?

Hodit
za plot
Poslat
zákazníka
na depo

Pipeline videa:
promyšlený mechanismus interaktivního příběhu

Jaký je život kurýra?
Račte nastoupit!

Chtěli jsme, aby se kurýři
smáli. A oni se smáli víc,
než jsme čekali.

3300

proškolených kurýrů

Ve Velkých Přílepech proběhlo CX školení se 100% účastí a poselství rozhodně padlo na úrodnou půdu.

Filip Starzinský | Depo Manager Velké Přílepy | DPD CZ

This is really cool! :-) I am sure that all couriers will like it. I laughed loud while I was watching it.

Roxána Kányai | Marketing Coordinator | DPD Hungary

První emocí bylo zkrátka překvapení. Ještě nikdy jsem nezažil, že by kurýry nějaká ze vzdělávacích aktivit dokázala tak vcucnout, jako se to povedlo s interaktivním CX videem. Získat plnou pozornost kurýra klasickým školením je téměř nemožné.

Aleš Hejlek | Manažer vzdělávání a rozvoje | DPD CZ

CX workshop v Hradci Králové předal poselství
a i dobře pobavil!

Nikola Dejl | Driver Relations Specialist | DPD CZ
Dost bylo frází, pojďme se bavit o výsledcích.

Potkejme
se osobně!

Domluvit schůzku