Interaktivní školení, které přepsalo
rekordy zákaznické spokojenosti
Experimentální formát,
který nikdo předtím nezkusil. Reálné výsledky, které nikdo nečekal.
Proměnili jsme školení v interaktivní příběh plný kurýrského slangu, chlapáckého humoru a nečekaných situací. O jeho průběhu jsme nechali rozhodovat účastníky školení. Pro ještě imerzivnější zážitek je video natočeno pohledem první osoby. Překvapivě úspěšný experiment se následně transformoval v mezinárodní vzdělávací platformu s pozitivními výsledky na 5 trzích Evropy.
Kreativní řešení,
jehož výsledky předčily očekávání
zákaznické spokojenosti
NPS
v CEE regionu
Vít Řezníček | Marketing Manager | DPD Czech Republic
Naše strategie?
Proměnit školení v interaktivní zábavu
Co udělat se zásilkou?
za plot
zákazníka
na depo
Pipeline videa:
promyšlený mechanismus interaktivního příběhu
Jaký je život kurýra?
Račte nastoupit!
Chtěli jsme, aby se kurýři
smáli. A oni se smáli víc,
než jsme čekali.
proškolených kurýrů
Ve Velkých Přílepech proběhlo CX školení se 100% účastí a poselství rozhodně padlo na úrodnou půdu.
This is really cool! :-) I am sure that all couriers will like it. I laughed loud while I was watching it.
První emocí bylo zkrátka překvapení. Ještě nikdy jsem nezažil, že by kurýry nějaká ze vzdělávacích aktivit dokázala tak vcucnout, jako se to povedlo s interaktivním CX videem. Získat plnou pozornost kurýra klasickým školením je téměř nemožné.
CX workshop v Hradci Králové předal poselství
a i dobře pobavil!